Sådan holder sig i form med begrænset tid

Alle ved, hvor vigtigt det er at spise sundt og motionere regelmæssigt. Men mange har svært ved at finde tid til alt der skal gøres, og det normalt er træning, der først lide. Det er ikke altid let at balancere hjem og familie med job og andre vigtige ting, du skal gøre. Personlige fornøjelser og behov til tider ender på andenpladsen.

Hvis man planlægger sin tid godt og se på alle de potentielle muligheder, viser det sig, at det er muligt at inkludere motion i hverdagen. Mange promernerar at arbejde, eller gå med metro et par stop tidligere. Andre gåture med hunden hver nat, eller leger med børnene i parken. En virkelig fremragende tid til at komme med den fysiske aktivitet er også en frokostpause.

Planlæg træning
De fleste mennesker ikke bruger hele deres frokostpause til at spise, så det ikke bliver en byrde for at træne omkring middag. Nogle har nok tid til at strikke over til gymnastiksalen placeret nær jobbet. Andet egnet til at træne på kontoret, er der meget du kan gøre i et lille område.

Du kan købe en balance board på Wulffshop.dk, det er en fantastisk måde at træne balance og styrke i løbet af kort tid. Når du ønsker at holde sig i form, er du nødt til at variere deres træning. Nogle gange du gør styrketræning, andre gange cardio hvor du virkelig får cirkulationen i gang. Men nogle gange er det passer godt med nogle andre ting, gerne fokusere på koordination og balance. Alt dette kan gøres på en frokostpause med fiasko karmen. Mange bruger det faktum i løbet af dagen, det er helt rart, hvis du står op i lange perioder.

Tænk på de små ting
At behandle sin krop godt, og bygge det op, så det ikke er nok bare at udøve. Du skal også være sikker på at sidde og stå ordentligt på jobbet. Klik på linket, vil du finde flere forskellige ergonomiske stole http://www.wulffshop.dk/ergonomi/stole/, de gør den dag flyder på meget bedre. Traditionel kontorssstolar giver ikke rigtig den rigtige position når man sidder meget.

Korrekt belysning er ligesom prikken over i’et: et, og det er noget du virkelig skal tage alvorligt. Bedre belysning kan reducere børns stress, hvor vigtigt dette er. Uddannelse på frokostpausen, måske med et vipper, bedre kropsholdning med ergonomiske stole, rette belysningen alt dette gør kroppen føler sig bedre og dermed hele mennesket.

26. October 2015 by admin
Categories: International | Leave a comment